STIHL / ЩИЛ

История на STIHL
Първият моторен трион е разработен от основателя на компанията Андреас Щил през 1926 г. Мотивацията му e: "Да улесним работата на хората". Този водещ принцип продължава да играе ключова роля за компанията днес и e постоянно насочен към нуждите на клиентите. От основаването си преди повече от 90 години, фирмата се развива, като международен производител на верижни триони и електроинструменти. От иновативни идеи, собствено ноу-хау и подробно изработване се създава широка и постоянно нарастваща продуктова гама от градинска и горска техника.
Защо Ви препоръчваме STIHL моторни уреди
От 1971 г. насам STIHL е най-продаваната марка моторни триони в света. Отново и отново определя пазара с изключителни иновации. Компанията достига рекордно ниво през 2017 г. с продажби от 3.8 милиарда евро. В сравнение с предходната година това представлява увеличение от 9.7%. Като се изключат ефектите от обменния курс, ръстът на приходите би бил 10.2%. Положителното развитие в световен мащаб се отразява и в броя на служителите. Тяхната численост се е увеличилa с 6.4% до края на 2016 г. – 15 875 служители по целия свят. Съотношението на собствения капитал на фирмата все още е високо и се равнява на 70.2%. Това представлява важна основа за независимостта на семейния бизнес и дългосрочната ориентация на стратегията. Всички инвестиции основно се финансират със собствени ликвидни средства. За да стане градинска и горска техника STIHL още по-привлекателна, много дейности през 2017 г. се характеризират с цифровизация.
Огромното разнообразие на продукти STIHL включва
- Бензинови резачки за дърва;
- Моторни коси;
- Ножици за жив плет;
- Косачки;
- Моторни пръскачки;
- Водоструйки;
- Прахосмукачки;
- Уреди за събиране на реколта;
- Дробилки за клони;
- Мотофрези.
Вижте още: