Надуваеми лодки с надуваемо дъно
Надуваеми лодки с надуваемо дъно от koledzhikov.bg
Плавателните съдове с надуваемо дъно притежават здрав и устойчив под, който осигурява спокойно плаване. Повечето видове гумени лодки са с дължина около седем метра. Често се използват за развлекателни дейности, тъй като заемат много малко пространство, когато не се използват. Идеални са за дейности на плажа или за гмуркания в близост до брега.
Гумени лодки с надуваемо дъно съчетават иновативни технологии и висока издръжливост
Надуваемите части обикновено са изработени от PVC / неопрен или Hypalon. Приоритетите на производителите са вграждане на леки материали, устойчиви на износване свързващи елементи между маркучите и стабилни подови покрития, така че да се сведе до минимум възможното повреждане на лодката. Влагат се специални материали, които са силно устойчиви и издържат на екстремни условия.
При избора на плавателен съд с надуващо се дъно трябва да се вземе предвид броя на хората на борда и предназначението ѝ.
Предимства на гумените лодки с надуваемо дъно:
- Лесни са за транспортиране, когато са в сгънато състояние;
- Леки и стабилни;
- Надуват се много бързо и лесно.
Сред топ производителите на надуваеми лодки са HONDA, YAMAHA и много други, които ще откриете в нашата категория.
Свързани статии
Бъдете готови за къмпинг на морето или в планината с Коледжиков
За почитателите на походите в планината обичайният списък с всичко най-необходимо обикновено включва палатка, раница, спален чувал, продукти за лична хигиена и допълнителен инвентар. Има и още!
Надуваеми лодки - приложение и видове
Honda е компания, известна в цял свят със своите автомобили. Тя има голямо продуктово портфолио, в което специално внимание се отделя на серията от надуваеми лодки.
Надуваеми лодки Honwave от HONDA
В серията Honwave ще откриете няколко вида надуваеми лодки според начина на изработка на дъното. Нека ви разкажем подробно за тях!
Изберете надеждността на извънбордовите двигатели за лодки HONDA MARINE
През последните 50 години HONDA са неуморни в подобряването на своите продукти, поставяйки конкуренцията в позиция постоянно да наваксва или да работи още по-усилено